GYIK

Tekintse meg az alábbi Gyakran Ismételt Kérdéseket. Ha még továbbra is segítségre van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.

Szállítás

Hova szállítunk?

Magyarország területén belül bárhová.

Mennyi idő a szállítás?

A megrendeléseket általában 1-2 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a választott szállítmányozó cégnek, ők pedig szintén elkezdik feldolgozni a csomagot, házhozszállítás esetén 1-2 munkanapon belül kiszállításra kerül. A csomagautomaták/csomagpontoknál általában 3-4 munkanapon belül átvehető a csomag.

Hogy tudom követni a rendelésemet?

A logisztikai szolgáltatótól kapott email értesítésen keresztül vagy az általunk küldött emailben. Ezeken kívül lehetősége van a Profiljában (bejelentkezés után) követni a csomagjait.

Visszaküldés

Hány napig tudok élni a visszaküldéssel?

Erre 14 napja van a hatályos törvények szerint.

Hogy tudom visszaküldeni a csomagom?

Erről bővebb információt az ÁSZF erre vonatkozó részében talál.

Mennyi idő mire feldolgozzuk a visszaküldött csomagokat?

A megérkezástől számítva átlagosan 1-2 munkanapon belül feldolgozzuk a visszaküldött csomagokat és visszautaljuk az összeget.

Lecserélhetem a rendelésemet egy másik termékre?

Igen, amennyiben bontatlanul visszajuttatja hozzánk a megvásárolt terméket.

Általános

Milyen fizetési módok érhetőek el?

Az Apró kezek webshopban egyaránt lehet fizetni bankkártyával, Google Pay, Apple Pay rendszerrel, banki átutalással és utánvéttel is.

Milyen korosztálynak ajánlottak a termékek?

A menüben megtalálható korosztály bontásban lefedjuk a gyermekeket egészen a kisiskolás korig.

Hogyan vehetem fel veletek a kapcsolatot?

Bármelyik social média oldalunkon, emailben vagy a telefonszámunkon is szívesen segítünk.

Később hozzá tudok adni terméket a rendelésemhez?

Általában nagyon gyorsan, másnapra feldolgozzuk a rendeléseket, de ha időben szólsz, akkor természetesen hozzá tudunk adni termékeket a már leadott rendeléshez.

#KÖVESSBE