GYIK
Tekintse meg az alábbi Gyakran Ismételt Kérdéseket. Ha még továbbra is segítségre van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.
Szállítás
Hova szállítunk?
Magyarország területén belül bárhová.
Mennyi idő a szállítás?
A megrendeléseket általában 1-2 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a választott szállítmányozó cégnek, ők pedig szintén elkezdik feldolgozni a csomagot, házhozszállítás esetén 1-2 munkanapon belül kiszállításra kerül. A csomagautomaták/csomagpontoknál általában 3-4 munkanapon belül átvehető a csomag.
Hogy tudom követni a rendelésemet?
A logisztikai szolgáltatótól kapott email értesítésen keresztül vagy az általunk küldött emailben. Ezeken kívül lehetősége van a Profiljában (bejelentkezés után) követni a csomagjait.
Visszaküldés
Hány napig tudok élni a visszaküldéssel?
Erre 14 napja van a hatályos törvények szerint.
Hogy tudom visszaküldeni a csomagom?
Erről bővebb információt az ÁSZF erre vonatkozó részében talál.
Mennyi idő mire feldolgozzuk a visszaküldött csomagokat?
A megérkezástől számítva átlagosan 1-2 munkanapon belül feldolgozzuk a visszaküldött csomagokat és visszautaljuk az összeget.
Lecserélhetem a rendelésemet egy másik termékre?
Igen, amennyiben bontatlanul visszajuttatja hozzánk a megvásárolt terméket.
Általános
Milyen fizetési módok érhetőek el?
Az Apró kezek webshopban egyaránt lehet fizetni bankkártyával, Google Pay, Apple Pay rendszerrel, banki átutalással és utánvéttel is.
Milyen korosztálynak ajánlottak a termékek?
A menüben megtalálható korosztály bontásban lefedjuk a gyermekeket egészen a kisiskolás korig.
Hogyan vehetem fel veletek a kapcsolatot?
Bármelyik social média oldalunkon, emailben vagy a telefonszámunkon is szívesen segítünk.
Később hozzá tudok adni terméket a rendelésemhez?
Általában nagyon gyorsan, másnapra feldolgozzuk a rendeléseket, de ha időben szólsz, akkor természetesen hozzá tudunk adni termékeket a már leadott rendeléshez.